Key Account Manager pro HU/SK trh
Chceš různorodou práci, baví tě pečovat o zákazníky a komunikace s nimi?
Jsi časově flexibilní a rád/a bys občas cestoval/a za zákazníky v rámci Maďarska a Slovenska?
Odpověď zní 3× ano?
Tak neváhej a přidej se k našemu týmu péče o B2B klienty.
V rámci naší zahraniční expanze rozšiřujeme službu uLékaře.cz i pro maďarské klienty a potřebujeme do týmu parťáka, který se postará o firmy, které se rozhodly dopřát svým zaměstnancům službu uLékaře.cz jak na Slovensku, tak nově i v Maďarsku.
Proč být součástí uLékaře.cz?
Služba uLékaře.cz je od roku 2007 průkopníkem online péče o zdraví a zajišťování dostupnosti lékařské péče. Pomáháme již více než 200 zaměstnavatelům v ČR a SR zvyšovat spokojenost a produktivitu jejich zaměstnanců, a tím i prosperitu firmy jako celku. Nabízíme největší online lékařskou poradnu v ČR a SR, službu vyhledání a objednání k lékaři a management prevence. Naše služby jsou pacientům k dispozici 24/7 na webu a v mobilní aplikaci a nyní míříme i do Maďarska!
Jak pečujeme o zdraví zaměstnanců, se můžete podívat ve videu z naší HR snídaně, které pravidelně pořádáme v průběhu roku na různá témata.
Bude Tě bavit:
- práce, která dává smysl,
- rozvoj obchodních příležitostí,
- péče o klientské portfolio – budování a rozvíjení vztahů,
- onboarding nových klientů – příprava podkladů pro komunikaci na zaměstnance partnerských firem, aktivní návrhy řešení na míru pro klíčové klienty,
- příprava reportů a jejich prezentace klientům – zahrnuje i analýzy a práci s CRM,
- práce se zpětnou vazbou od klientů – sdílení pochval, ale i řešení stížností,
- prezentace naší služby B2B klientům i jejich zaměstnancům,
- komunikace s interními týmy (obchod, marketing, klinika),
- cestování za klienty.
Hledáme Tebe, protože:
- máš perfektní komunikační schopnosti jak v maďarštině, tak i ve slovenštině
- (min.úroveň C1) a nebojíš prezentovat veřejně,
- jsi samostatný/á, spolehlivý/á, máš pozitivní přístup a týmovost ti není cizí,
- hledáš cesty, jak to udělat, nikoliv důvody, proč to nejde,
- máš pokročilé znalosti práce na PC (PowerPoint, Excel, CRM),
- jsi aktivní a vnímáš příležitosti,
- jsi aktivní řidič s vlastním vozem, protože budeš dojíždět za svými klienty,
- máš obchodního ducha – předchozí zkušenosti v oblasti péče o B2B klienty
- nebo obchodu jsou výhodou, nikoliv podmínkou, správného člověka si rádi
- zaškolíme,
- jsi zodpovědný a umíš si zorganizovat svůj čas,
- jsi časově flexibilní.
A co nabízíme?
- Mobilní telefon a notebook,
- kartu MultiSport,
- službu uLékaře.cz pro Tebe i Tvé blízké zcela zdarma,
- flexibilní pracovní dobu,
- možnost spolupráce na HPP i IČO v rámci plného úvazku,
- home office a sick days,
- možnost spolupracovat na zajímavých projektech,
- prostor pro realizaci vlastních nápadů,
- externí školení,
- teambuildingové akce,
- otevřenou komunikaci
- fajn kolektiv motivovaných lidí,
- místo výkonu práce v rámci Slovenska a Maďarska.
Chceš vědět víc? Pojď se potkat!
Pracovat budeš v týmu Martina Pospíšila, našeho CEO. Komunikovat s Tebou bude Terka, naše HR. Kromě svého zaslaného životopisu nám napiš i něco o sobě na tereza.cihakova@ulekare.cz. :)
Těšíme se na Tebe!