#PAGE_PARAMS# #ADS_HEAD_SCRIPTS#
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Sestra pro zástup v ordinaci uLékaře.cz Health Care (m/ž)

Proč být součástí uLékaře.cz Health Care?

Inovujeme poskytování zdravotní péče v ČR za použití nejnovějších technologií a trendů. Jsme dceřiná společnost uLékaře.cz, kde prostřednictvím technologie, lidského přístupu a lékařské expertízy pomáháme lidem řídit si své zdraví. Stejnou filozofii a hodnoty aplikujeme i v "kamenné" zdravotní péči, jejíž základy jsme položili v roce 2020.

Hledáme zastupující sestru pro ordinaci praktického lékaře v moderně vybavené ordinaci na Praze 4 v blízkosti metra Budějovická v době nepřítomnosti hlavní sestry.

Co bude náplní Tvé práce?

  • práce s lidmi a komunikace
  • sesterské a administrativní činnosti v ambulanci praktického lékaře pro dospělé, vnitřního lékařství a genetiky
  • pokrytí plánované nepřítomnosti sestry, a v případě možností i neplánované nepřítomnosti (nemoc)
  • směny dle rozpisu v ordinační době (kombinace ranní a odpolední směny)
  • příprava a organizace prohlídek, asistence lékaři při prohlídkách
  • práce se zdravotnickými přístroji
  • odběry krve, evidence biologického materiálu k vyšetření, příprava vzorků k transportu do laboratoře
  • administrativní činnosti - registrace nových pacientů, správa kartotéky, evidence příchozí pošty
  • úzká spolupráce s online zdravotním týmem

Ordinační hodiny - ambulance praktického lékaře:

  • Pondělí

    7:30 - 15:00

    (odběry 7:30 - 10:00)

    Úterý

    10:00 - 18:00

    Středa

    7:30 - 15:00

    (odběry 7:30 - 10:00)

    Čtvrtek

    10:00 - 18:00

    Pátek

    7:30 - 15:00

    (odběry 7:30 - 10:00)

Pro zástup není nutná celodenní přítomnost, jedná se primárně o vykrytí odběrových slotů a ordinační doby pro nemocné pacienty.

Jaké jsou požadavky na hledanou pozici?

  • ukončené zdravotnické vzdělání (VOŠ, SŠ)
  • praxe ve zdravotnictví min 2 roky, včetně praxe s odběry krve
  • zodpovědnost, samostatnost, ale zároveň týmovost
  • trpělivost, empatie, komunikativnost a proklientský přístup
  • příjemný projev osobně, po telefonu i písemně
  • technická zdatnost (práce s online komunikačními nástroji a několika informačními systémy)
  • Flexibilita a otevřenost
  • Potvrzení o zdravotní způsobilosti a trestní bezúhonnosti
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni výhodou

A co nabízíme?

  • odměna 350 Kč/h (DPP) 
  • termín nástupu dle domluvy 
  • pouze denní provoz, bez svátků a víkendů
  • moderně vybavené pracoviště
  • maximální podporu dalšího vzdělávání a rozvoje
  • prostor pro realizaci vlastních nápadů
  • teambuildingové akce a fajn kolektiv motivovaných lidí
  • službu uLékaře.cz pro Tebe a tvé nejbližší zdarma
  • otevřenou komunikaci

Chceš vědět víc? Pojď se potkat!

Pracovat budeš v týmu Martina Pospíšila, našeho CEO.

Komunikovat s Tebou bude Terka, naše HR.

Kromě Tvého zaslaného životopisu nám napiš i něco o sobě na tereza.cihakova@ulekare.cz :)

Těšíme se na Tebe!

Poskytnutím svých osobních údajů v profesním životopise a motivačním dopise dáváte společnosti uLékaře.cz, s.r.o., souhlas, aby je v souladu s nařízením č. 2016/679 Evropského parlamentu a Rady EU, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zpracovávala v rozsahu potřebném pro účely výběrového řízení. Udělený souhlas, který vždy stvrzujete samostatně a informovaně při zasílání životopisu a motivačního dopisu, můžete kdykoliv odvolat e-mailem nebo dopisem zaslaným na adresu společnosti.
#ADS_BOTTOM_SCRIPTS##MICRODATA#