#PAGE_PARAMS# #ADS_HEAD_SCRIPTS#
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Contact Center Manager

Máš zkušenosti s managementem call centra, optimalizací procesů, zvyšováním efektivity a kvality služeb a rád bys byl/a podporou multijazyčných týmů a technologií, které využíváme?

Odpověď je 3x ano?

Tak neváhej a přidej se do našeho týmu v kontaktním centru! 🙂

Hledáme zkušeného Contact Center Managera, který převezme odpovědnost za provoz a rozvoj našeho kontaktního centra. Tato pozice je klíčová pro udržení vysoké kvality poskytovaných služeb.

Proč být součástí uLékaře.cz?

Víme, co děláme a že to dává smysl. Jsme největší lékařská online poradna v ČR. Máme více než 350 lékařů všech specializací a tým zdravotních sester, které objednávají k lékařům.

Spoluzakladatelem služby je MUDr. Tomáš Šebek, který ti o službě uLékaře.cz více řekne ve videu, určeném pro zaměstnance našich firemních partnerů.

Co budeš mít na starost?

Vedení a motivace týmu: Odpovědnost za tým operátorů v call centru (kolem 40 pracovníků), včetně jejich školení, rozvoje a každodenní podpory.

Nastavení a optimalizace procesů: Vytváření efektivních procesů a workflow pro zajištění vysoké produktivity a kvality služeb.

Revidování a implementace softwarových řešení: Spolupráce s IT a dodavateli softwaru k zajištění, že nástroje odpovídají potřebám týmu a přispívají k hladkému chodu call centra.

Projektové řízení: Řízení a implementace projektů na zlepšení efektivity call centra, včetně zvyšování automatizace a integrace technologií.

Analýza výkonu: Sledování klíčových metrik call centra, jejich analýza a zavádění změn na základě výsledků za účelem zlepšení kvality služeb.

Komunikace s interními a externími partnery: Zajištění efektivní komunikace mezi týmy (např. zákaznická péče, lékaři, IT oddělení) a udržování pozitivních vztahů s klíčovými partnery.

Bez čeho se uLékaře.cz neobejdeš?

  • Praxe: Minimálně 3 roky zkušeností na manažerské pozici v call centru nebo obdobném prostředí.
  • Vedení týmů a projektové řízení: Schopnost vést tým a řídit projekty, zaměřené na optimalizaci a efektivitu.
  • Technický přesah: Zkušenost s výběrem a nastavováním softwarových nástrojů v rámci call centra, výhodou je zkušenost s CRM nebo nástroji pro správu kontaktů.
  • Analytické schopnosti: Schopnost analyzovat data a vytvářet strategie na jejich základě.
  • Výborné komunikační schopnosti: Schopnost efektivně komunikovat jak se zaměstnanci, tak s vedením a partnery.
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni podmínkou.

A co nabízíme?

  • Zajímavou pracovní náplň s možností přímého vlivu na fungování call centra a kvality našich služeb.
  • Možnost realizace v rychle rostoucí a expandující firmě.
  • Spolupráci na HPP na plný úvazek.
  • Flexibilní pracovní prostředí s možností home office a dalšími výhodami.
  • Mobilní telefon a notebook.
  • 25 dní dovolené.
  • Sick days a narozeninový den volna.
  • Multisport kartu.
  • Externí školení a teambuildingové akce.
  • Otevřenou komunikaci.
  • Fajn kolektiv motivovaných lidí.
  • Místo výkonu práce v rámci celé ČR (práce je vykonávána především formou home office s občasným dojížděním do naší kanceláře v Praze).

Chceš vědět víc? Pojď se potkat!

Komunikovat s Tebou bude Radka, naše HR. Kromě Tvého zaslaného životopisu nám napiš i něco o sobě na radmila.hrouzkova@ulekare.cz

Těšíme se na Tebe!

#ADS_BOTTOM_SCRIPTS##MICRODATA#