Contact Center Manager
Máš zkušenosti s managementem call centra, optimalizací procesů, zvyšováním efektivity a kvality služeb a rád bys byl/a podporou multijazyčných týmů a technologií, které využíváme?
Odpověď je 3x ano?
Tak neváhej a přidej se do našeho týmu v kontaktním centru! 🙂
Hledáme zkušeného Contact Center Managera, který převezme odpovědnost za provoz a rozvoj našeho kontaktního centra. Tato pozice je klíčová pro udržení vysoké kvality poskytovaných služeb.
Proč být součástí uLékaře.cz?
Víme, co děláme a že to dává smysl. Jsme největší lékařská online poradna v ČR. Máme více než 350 lékařů všech specializací a tým zdravotních sester, které objednávají k lékařům.
Spoluzakladatelem služby je MUDr. Tomáš Šebek, který ti o službě uLékaře.cz více řekne ve videu, určeném pro zaměstnance našich firemních partnerů.
Co budeš mít na starost?
• Vedení a motivace týmu: Odpovědnost za tým operátorů v call centru (kolem 40 pracovníků), včetně jejich školení, rozvoje a každodenní podpory.
• Nastavení a optimalizace procesů: Vytváření efektivních procesů a workflow pro zajištění vysoké produktivity a kvality služeb.
• Revidování a implementace softwarových řešení: Spolupráce s IT a dodavateli softwaru k zajištění, že nástroje odpovídají potřebám týmu a přispívají k hladkému chodu call centra.
• Projektové řízení: Řízení a implementace projektů na zlepšení efektivity call centra, včetně zvyšování automatizace a integrace technologií.
• Analýza výkonu: Sledování klíčových metrik call centra, jejich analýza a zavádění změn na základě výsledků za účelem zlepšení kvality služeb.
• Komunikace s interními a externími partnery: Zajištění efektivní komunikace mezi týmy (např. zákaznická péče, lékaři, IT oddělení) a udržování pozitivních vztahů s klíčovými partnery.
Bez čeho se uLékaře.cz neobejdeš?
• Praxe: Minimálně 3 roky zkušeností na manažerské pozici v call centru nebo obdobném prostředí.
• Vedení týmů a projektové řízení: Schopnost vést tým a řídit projekty, zaměřené na optimalizaci a efektivitu.
• Technický přesah: Zkušenost s výběrem a nastavováním softwarových nástrojů v rámci call centra, výhodou je zkušenost s CRM nebo nástroji pro správu kontaktů.
• Analytické schopnosti: Schopnost analyzovat data a vytvářet strategie na jejich základě.
• Výborné komunikační schopnosti: Schopnost efektivně komunikovat jak se zaměstnanci, tak s vedením a partnery.
• Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni podmínkou.
A co nabízíme?
• Zajímavou pracovní náplň s možností přímého vlivu na fungování call centra a kvality našich služeb.
• Možnost realizace v rychle rostoucí a expandující firmě.
• Spolupráci na HPP na plný úvazek.
• Flexibilní pracovní prostředí s možností home office a dalšími výhodami.
• Mobilní telefon a notebook.
• 25 dní dovolené.
• Sick days a narozeninový den volna.
• Multisport kartu.
• Externí školení a teambuildingové akce.
• Otevřenou komunikaci.
• Fajn kolektiv motivovaných lidí.
• Místo výkonu práce v rámci celé ČR (práce je vykonávána především formou home office s občasným dojížděním do naší kanceláře v Praze).
Chceš vědět víc? Pojď se potkat!
Komunikovat s Tebou bude Radka, naše HR. Kromě Tvého zaslaného životopisu nám napiš i něco o sobě na radmila.hrouzkova@ulekare.cz
Těšíme se na Tebe!